Monday, November 19, 2012

Läbi sügavast orust ...


SÜGAVAIM ORG

28.12.2007

Koos Jumalaga läbin
sügavaima oru.
Koos Jumalaga astun
läbi järsema kuru,
sest süngemastki nurgast
päästab Looja mind,
lämmatavast urkast
toob Looja välja mind.

Kuristiku serval
tuigerdan ma ringi.
Öösel kui ka päeval
tunnen punetavaid silmi.

See langus on nii järsk,
et vaevu seda tajun –
puruneb tahtmise kest,
aina sügavamale vajun.
Pime tuul tervitamas,
jäine vesi läbi ihu hõikab.
Kui kosest olen alla kukkumas –
Loojalt abi anun.

Klammerdunud kividesse
on külmunud käed.
Kaotus maalind silmadesse
musta vahuna veed.

Kas Jumal veel hoolib?
Kas leiab mind maailma otsast?
Kas Jumal veel otsib?
Olen kadunud ta soojast pesast.


Lebades kivisel kaldal
keegi puudutab mu pead.
Ta on siin õigel ajal –
ma tean, ta soovib head.
Nii õrnalt salvib haavu
ning kruusi veega ulatab.
Sellest veest on väsinule rammu –
haavatu valu unustab.

See keegi püsti aitab.
Eluhingus tungib sõõrmetesse.
Tema hingeõhk mu nägu paitab.
Pisarad tungivad mu silmadesse.
Olen väärt tema armastust,
kes laskus siia pimedusse,
osutades haavatule halastust,
kinkides tal uue alguse.

„Mis olen võlgu sulle
Jumalast saadetu?”
Ta otsemaid vastab mulle:
„Kingi mulle oma elu.
Su eest surin ristipuul,
kandsin sinna su patud.
Nii on igal elul
Igavese elu lootus antud.
Kahetse ja pöördu rajale,
mis õndsusesse suundub.
Astu andestuse teele,
mis kõrgustesse jõuab!”
„Mu Looja mulle andesta,
et olen komistanud.
Oma armust halasta –
olen sinu häält trotsinud.
Kui palju kordi hüüdis:
„Tule laps, sind juhatan!”,
kuid mu kõrvus võõrad helid kõlasid .
„Las ma ise püüan.”

Nüüd andesta mu süü,
kingi mulle puhas süda.
Oh anna lumest valgem rüü,
mida võisin kanda.

Koos Jumalaga läbin
sügavaima oru.
Peagi mäkke tõusen,
sest Jeesus on mu Kalju.

No comments:

Post a Comment